17 Mart 2014 Pazartesi

Zaman akıp gidiyor

Geçen gün şöyle bir akrabalar toplandı hemen dedikodular başladı tabi bir de kimilerinin bazı hareketleri beni iyice rahatsız etmeye başladı." Sen hala evdemisin? Daha iş bulamadın mı?" gibi sorularla çok canımı sıkmaya başladı o şahıs , bende "gelen iki teklifi reddettim eylülü bekliyorum o olmassa tekrar iş arayacağım" dedim  nedense kendimi savunma gereği duydum ki şuanda keşke açıklama yapmasaydım diyorum. Ben onu dedikten sonra ki hareketlerine daha da sinir oldum hani sanki ben beceriksiz biriymişim boşuna okumuşum gibi davranıp iş teklifi geldiğini söyleyince bir sırnaşmalar yok nerden falan . Yani sırnaşma nedeninide anlamadım zaten ona ne yararı varsa herneyse beni böyle bir delirti.

Sonra bir de diş buğdayı partimiz vardıı benim minik adamımın(kuzenimin oğluşu) dişi çıkmış onun için hazırlıklar yapıyordum bir kaç gün onlarla uğraştıktan sonra partiyide yapıp resimlerle ölümsüzleştirdik o anları. Fakat her gelen boş gelmek istememiş sanırım bişeyler yapıp getirmiş yok böyle bir olayyy bir günde ne kadar kilo alınıyorsa almışımdır :) hatta hepsinden tadamadım çok içimde kaldı :).

Ayrıca eylülü beklerken bende evde el işleri yapmakla vakit harcıyorum bir yandanda alese çalışmaya başlayacağım inşallah bu aradada iki öğrencim oldu onlarada ders vermekle meşgulm kendi alanımda istemediler,  ingilizce istediler benimde işime geldi bilgilerim tazeleniyor sayelerinde yoksa oturup grammer çalışasım gelmiyordu vesile oldu:)

Günlerim böyle geçip gitmekte , zaman çokk hızlı geçiyorr..

4 yorum:

  1. "Daha iş bulamadın mı?" sorusu hakikaten tam katil olmalıktır... Buldum, bulamadım, arıyorum, aramıyorum, sana ne... Dediğin gibi aslında en güzeli geçiştirmek, hiç yanıt bile vermeden işten sıyrılmak... Lüzumsuz stres yaratıyorlar yahu...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kesinlikle sana ne diyerek yanıt vermek o kadar çok istiyorumki aslında ama kırdıktan sonrada ben rahat etmeyeceğim gerçi alay eder gibi konuşarak onlarda beni kırıyor.. Çok çelişki içerisindeyim :)
      Zaten yeterince stres yokmuş gibi bir de onların laflarıyla stres oluyoruz..

      Sil
  2. yazını görünce hemen okumaya koyuldum nerelerdeydin yahu korkmaya başlamıştım gittiğini düşünüp!
    Seni o kadar iyi anlıyorum ki ilk zamanlar bende açıklama yapıyordum uzun uzun şimdi geçiştirmeye çalışıyorum bazen de duymak istedikleri cevabı veriyorum "ev kızı oldum. Yüksek lisansı da boşuna yapıyorum işte meşgul olayım diye yoksa iş falan nerdee" diyorum bazılarına bu lafın üstüne söyleyecek bir şeyleri kalmıyor :)

    boş ver kiloları ye canım yaş ilerleyince zaten yemeyi kısacağız mecburen şimdi tadını çıkaralım:)
    el işine bende bir ara merak salmıştım iyi kafa dağıtıyor. Ah şu grammer başa bela hayattan soğuma sebebim :) artık bilemediğim takıldığım yerleri sana sorarım hocam ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. buralardaydım, seni takip ediyordum telefondan ama bilgisayar başına geçemedim :) aa ama beni merak etmene sevindim:)
      Bende geçiştirmek zorundayım artık çünkü çok sıktılar aynen ev kızı oldum derim:)

      boşverdim yiyorum zaten ama sanırım bana kilo olarakta dönüyor okul varken böyle değildi bir koşturmadaydım diye belki böyle el işi ye iç yat :))

      Aslında benimde hayattan soğumama sebeptir kendisi ama birilerine anlatırken kafama daha kolay giriyor, yardımcı olabilirsem tabikiii seve seve yumiyuuum , bak hocam demişsin utandım :))

      Sil