29 Mart 2014 Cumartesi

Tanışmacılık:)

Ders verme işlerini bir plan şekline getirdim neyse ki çünkü alesede çalışmam lazım ayrıca kendimede vakit ayırmak istiyorum. Geçen gün bir farkettim bir gün içinde ilkokul , ortaokul , lise dersine birden vermişim çıldırıcaktım :)
Canım kardeşimde liseye gidiyor ona canım feda 7/24 çalıştırırım hiç sorun değil yeterki hedeflerine ulaşsın, şimdiden panik halinde "bu ygs bitti sıra bana geldi" diye. Aslında haklıda ben de o zamanları hatırladığımda üniversiteyi kazanamamak dünyanın sonuymuş gibi hissediyordum.
Sonraa anlayışlı bir abla olmak istedim her zaman. Kardeşlerim benden hiç sır saklamasın diye. Küçük kardeşim erkek arkadaşından bahsetmişti bende anlayışla karşıladım çünkü benimde hemen hemen 7 yıllık bir ilişkim var ve lise sonda başlamıştım bu ilişkime :) Tabii benim anlatacak tanıştıracak kimsem olmamıştı o ayrı. Tanışmak istedim onlarında bir yıl oldu çünkü. Nasıl utangaç bir çocukla karşılaştım aileden biriyle tanışacağı için nasılda çekiniyordu :) Sonra görüşümünde olumlu olduğunu bildirdim.
Şimdi ne yazık ki çok kötü bir dönemdeyiz benim fikrim tabikii bu , lise öğrencileri ne yazık ki kendi yaşlarındaymış gibi davranmıyorlar tamam 6 yıl önce bende lisedeydim ama böylesine mi değişti zaman yoksa benim lisemdemi bir şey olmuyordu. Duyduklarım gördüklerim karşısında çok şaşırıyorum bu amaçla hem kardeşimi korumak için fikir verdim hem de o şahısı tanımak istedim. Şimdi içim çok rahat , bu tanışmada herbişeyimde geldi bana katkıda bulundu onada çok çok teşekkür ediyorum her anımda yanımda olduğu için.
Diğer konuya gelirsek kendime bir uyarıda bulunmak istiyorum geçen sefer alese girip yetiştiremediğinden ötürü 90 altında kaldın şimdi sarsıl ve kendine gel hedef 90 ve üstü heh kendimi burdanda gazladığıma göre bana müsaade :)

7 yorum:

  1. Merhaba :) Kardeşin için bu kadar düşünceli olman çok çok güzel. Benim de 2 ablam var ve ablalar çok değerli :) Annemle paylaşamadığım şeyleri onlara anlatmak çok zevkli. Aslında ablamlarla birlikte 3 anneye sahip gibi bişeyim :) Çünkü yaş farklarımız biraz fazla ve hepsi akıl vermeyi çok sever :))
    7 yıllık bir ilişki.. Ne kadar güzel. Maşallah nazar değmesin. Darısı başıma :)
    Ales konusundaki hedefini gerçekleştirirsin umarım.
    Hoşçakal :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba :)
      Bizde 3 kız kardeşiz , kardeşlerde çok değerli :) Ne yazıkki bir şeylerini anneyle paylaşamayıp benle paylaştıklarında daha da dikkatli olmam gerekiyor:) Sanırım kardeşiminde 3 annesi var :)
      Aminn , inşallah darısı başına :)
      Aleste geçen sefer kesin yaparım dedim ve çalışmadım süreyi hesaba katmamışım :( bu sefer olacak inşallah :)
      Hoşçakal:)

      Sil
  2. ya sen çok tatlı ve anlayışlı bir ablasın :)
    aleste de 90 ve üstü alırsın inşallah :)
    yaparsın sen ya :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. mavi teşekkür ederiimm utandım :)
      inşallaah gaza geldim :)
      sende bir daha kaybolma ama çok aradım seni :)

      Sil
    2. özür dilerim ya. düşünemedim. bi anda esti kafama, yazmayacaktım blog ama sonra fikir degiştirdim. dengesizim biraz ben :)

      Sil
  3. düşünceli bşr ablası olduğu için kardeşin çok şanslı gerçekten:) devir değişti artık insan ister istemez paranoya oluyor etrafta çok kötü insan var onlara karşı her an tetikte olmamız lazım en iyisini yapmışsın tanışmakla en azından artık için rahatlamıştır:)
    alesten İnşallah 90 üstü alırsın canım iyi çalışmalar :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet yumiyum rahatladım gerçekten dediğin gibi devir değişti.
      İnşallah :) Yaa bende senin dediğin gibi tembelim sanırsam kendimi gaza getirip duruyorum ama hala bir kez kitap açmadım yarın başlayacağım ! :) Sanada iyi çalışmalaarr canım.

      Sil