3 Mart 2014 Pazartesi

Kanatlarım var ruhumda

"Geçmişe gitmem küsüm gözyaşlarıyla ,
Daha güçlüyüm ben hatalarımla"
İki gündür feci takıldım bu şarkıya, evett hatalar yapılıyor bazen farketmiyorsun hata yaptığını ya da yaptığın şey sana hata gibi gelmiyor.

Çok huzursuzdum aslında en yakınım arkadaşımla tartışmıştık(lise ve üniversiteyi beraber okuduk kardeşim gibi) ve ben bana dargın olduğunuda bilmiyordum sonra nedenini bana güzelce anlattı hak verdim tabii. Bende ilk fırsatta yanına gittim ama çalıştığı için öyle çok uzunca görüşemedik neyse ki beni affetmiş bile gitmeden. Hatamsa ben onun yanında olduğumu sanıyordum ama onun bana daha çok ihtiyacı varmış ve ben zor anındayken ihmal ettim onu :(. Hemen bir plan yapıp buluşma ayarladık görüşeceğiz inşallah.

İş konusuna geleliim artık kendimi sıkmıyorum yeni planlara girdim eylüle kadar izin veriyorum kendime o sırada alese girerim yabancı dillerimi ilerletmeye devam ederim eylüldede beklenen olmazsa tam gaz iş aramaya girerim..

Ve mart geldi güneşe aldandık bugün sabahtan çıktık ailecek sonra dışardaki soğuk ve yağmur bize henüz baharın gelmediğini çok güzel hissettirdi ama yinede çok güzeldi özlemişim doğayla iç içe olmayı her ne kadar çamurluyken çimenleri pek sevmesemde:)
Ortaya karışık oldu birazcık ama böyle olsun buda:)

3 yorum:

  1. bayılıyorum bu şarkıya bende son zamanlarda en çok dinlediğim parça:)
    aranızın düzelmesine sevindim bir daha böyle kırgınlıklar olmasın hiç inşallah:)
    iş konusunda bende artık sıkmıyorum kendimi sonuçta biz stres yapsak da yapmasak da olacak iş. en güzeli bu süreci yıpranmadan atlatmak sonra kendimi niye yıprattım diye ah vah etmeyelim değil mi ama ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. dinleyelim, dinletelim:)
      inşallah olmaz yumiyumm daha dikkatliyiz artık :)
      aynenn öyle bencede kendimizi yıpratmaya değmez , sen zaten yüksek lisansta o uyanıkla! fazlasıyla yıpranıyosun:(

      Sil
    2. ayy evet başımın belası oldu uyanık!

      Sil