20 Mart 2014 Perşembe

İlk Mim :)

 Canım yumiyum beni mimlemiş nasıl mutlu oldum , teşekkür ediyorum ve yanıtlamaya başlıyorumm :)

1) Neden kelebenk?

Ben bir kelebek aşığıyım , mesela odam kelebeklerle doludur her yerinde mutlaka kelebek şeklinde bir şeyler vardır. Bu aralar kelebek deseni  giyimde ve mutfakta  kullanılıyor o yüzden ayrıca mutluyum onuda belirtiyim :). Çevrem artık kelebek gördüğünde beni hatırlar direkt ve teyzemde kelebenk diye seslenirdi bana bu yüzden adımı kelebenk seçtim :)

2) Hayat felsefemi belirleyen söz?

Felsefeyle hiç alakam yoktur aslında şu söze biraz takıntılıyım sadece "Her gününü son gününmüş gibi yaşa."
Bu yüzden birisiyle tartışmışsam hemen barışırım öyle kırgın duramam.Hatta herbişeyimlede bu konuda çok atışırım küçük bir tartışma olsa bile mesela o gün çözülecek o durum yoksa o akşam uyuyamam ben , biraz kötü bir özellik aslında. Ama olumlu olarakta düşününce dolu dolu yaşayacaksın son gününmüş gibi ertelememek lazım hayatta bir şeyleri. :)

3) Kendimle ilgili 3'ü doğru 4 şey (hangisi yalan bulun bakalım :) )

  • Üniversitede okuduğum bölüme ilkokulda karar vermiştim, başardım.
  • Küçükken eldivenden korkardım .
  • Polisiye-Gerilim kitapları severim.
  • En sevdiğim renk mavidir.
Burada mimim sonlanır , çok keyif aldım:) Henüz yeni bir blog kullanıcısı olduğum için mimlemiyorum isteyen herkes yapıp okumam için etiketlerse keyifle okurum, merakla bekliyorumm:)



9 yorum:

  1. Bence en sevdiğin renk pembedir :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. pembe ve mor arasında hala bir ayrım yapamadım :) Ama yanlışı buldun oley :)

      Sil
  2. rica ederim canımmm :)
    kelebekleri severim ama bir o kadar da korkarım. Böcekler ve uçan her şeye karşı aşırı bir korkum var. Kedi köpek gibi hayvanlardan korkmam ama bu minicik şeyler beni acayip korkutuyor :)
    sende bendensin ben de hayatta küs kalamam bir sorun varsa o sorun hemen çözülmeli yoksa gece uyuyamam hiç bir işe konsantre olamam:)
    eldivenden korkman kulağa ilginç geliyor ama doğrudur kesin bir ara bunu paylaşırsan sevinirim:) sanırım ilk yazdığın yalan! bu sefer bilmiş olayım ya hiçbir yerde tutturamadım şu yalanları :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende heşeyden çok korkarımkii , bir tek kelebek bir de köpek severim :)
      evett çok kötü bir olay aslında ama napalım , küssem uyuyamamm:)
      eldivenden korkma hikayemin sebebini kimse bilmiyor çocukken annem dolapları çok karıştırıyorum diye eldiven koyarmış. Bende dolabı açar açmaz eldiveni görüp çığlık çığlığa kaçarmışım , dolapların düzenide bozulmazmış :)
      Hayııır ilk yazdığım doğruu :( en sevdiğim mavi değildirr pembe ve mor ayrım yapamam:)

      Sil
    2. tüh yine bilemedim :D genelde Türkiye'de kimse okuduğu bölümden memnun değildir o açıdan bir tahminde bulundum ama tutmadı tahmin konusunda hiç iyi değilmişim bu mimler sayesinde anladım :) eldiven olayı gerçekten çok ilginç :)

      Sil
  3. Merhaba. :)

    Ben de kelebekleri severim. Çocukken kocaman, mavi kanatları olan bir kelebek görmüştüm. Büyüleyici bir görüntüydü. Kelebekler güzeldir. Size ve blogunuza da çok yakışmış. :)

    Bence yanlış cevap 'en sevdiğim renk mavidir.' Blogunuzun dizaynından anladığım kadarıyla pembe rengi seviyorsunuz. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba:)

      Aynen bana da çok büyüleyici geliyorlar, teşekkkür ederimm :)

      Yanlış cevabı doğru tahmin ettiniz :) pembe ve mor renklerini ayıramam blogumdada eşit derecede ikisinede yer ayırdım :)

      Sil
  4. Kelebek hastası olan biri görmek ilginç, ölenlerin koleksiyonları var mı ? En sevdiğin renk "mor" olsa gerek :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok güzel değil mi şekilleri renkleri bana muhteşem gözüküyorlar :) Hayır koleksiyonlarını yapmıyorum .
      Mor biraz daha ağır basıyor gibi ama yinede pembe ve mor arasında ayırım yapamıyorum :)

      Sil