24 Mart 2014 Pazartesi

Yorgun Savaşçı

İki gün önce herbişeyimle buluştum bambaşka planlarımız varken bir aksilikten dolayı planlarımız suya düştü.
Bizde meciyeköyde buluşalım dedik  oradan hava mis taksime yürüyelim derken yine hava güzel diye devam
edelim oturmayalım dedik. İstiklal caddesini bir güzel dolaştıktan sonra dayanamayıp yorulduğumu söyledim. O yürümekten hiç yorulmaz ve kapalı mekanlarada dayanamaz aslında ama 6 yıldır benle dayanıyor :) Tercihi dolaşmak  ben biraz çabuk yorulurum diye bu sefer söylemeyeceğim bir şey dedim ama yine yapamadım. Sonra biraz bir yerde oturduktan sonra havanın güzel olması hatta muhteşem olmasıyla yine yürüyelim dedik. Ve ilk aldığım  babet yine ayağımı vurdu! Neden neden ilk giydiğimde hep yara oluyor! Herbişeyimde kızdı bana "şu babetleri neden giyiyosun , giysene işte spor ayakkabı" diye halbuki değişiklik yapmak istemiştim :(

Ve bugün kardeşim, 11. sınıf ve üniversite için iki sene full çalışma yapacak , bugünde boşmuş ilk ve son boş günüm belki diyerek eksikleri varmış , alışveriş yapalım dedi. Benim zavallı ayaklarım ayakkabıya girmedi bile ondan önceki günün yorgunluğu ve yaraları üzerine. Ama ablalık işte yara bantlarıyla çıktım yollara ve o görevide sonlandırdıktan sonra evime kavuştum.

Şimdi hem deli gibi yürümekten hem de yaralarım yüzünden kıpırdamak istemiyorum, çok yorgunum çok!
Bu da böyle bir dert anlatma oldu:)

8 yorum:

  1. Bu yüzden babetleri sevmiyorum ne kadar güzel görünseler de :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ilk başta yara yapıyorlar ama sonra geçiyor bende ne kadar yara yapsalarda vazgeçemiyorum :)

      Sil
    2. güzel paylasım olmuşa..

      Sil
    3. teşekkür ederim :)

      Sil
  2. ayaklarının yara olmasına değmiştir ama;) güzel havanın tadını birlikte çıkarmışsınız ne hoş daha nice 6 yıllara İnşallah:)
    babetler favorim ama uzun yürüyüşlerde mahvediyor işte buna bir çözüm bulsunlar babet üreticileri:D
    Bazen böyle yorulmak iyi oluyor insanın kafası da dağılıyor terapi gibi bir şey :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evett değdi tabiki:) amin inşallah:)
      burdan seslenmiş olalım , çözüm bulun lütfen!:)
      dimii kesinlikle terapi, sadece anı yaşamak:)

      Sil
  3. yorgun savaşçı :) güzel başlık :)
    bende babet hiç sevmiyorum, spor ayakkabıya alışınca insan babetle yürümek işkence sanki.
    insan sevdigi için nelere dayanmaz ki ama :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim :)
      spor ayakkabı candır:) ama babetleride çok severim genelde ilk giydiğimde sorun yaşıyorum onlarla.
      di mii sevdiği için herşeye katlanıyor insan :)

      Sil