29 Mart 2014 Cumartesi

Takip Ettiklerim :)

Bir kaç gün blogu ihmal ettim , yazılar birikmiş ama ilk yumiyumun yazısını okudumm ve beni mimlemiş çok sevindimm.. Bende benim takip ettiklerimi paylaşmak istedim .

Yeni keşfetmiş olduğum bloglar keyifle takip ediyorum;

Burcunun Dünyası , Dördüncü Tekil Şahıs , Kızlı Erkekli Kedili, Mavi

Uzun zamandır takipteyim, ilk keşfettiğimde hikaye gibi gelmişti , kendi duygularını çok güzel anlatıyor;

senden benden bizden

Ve tabii ki blog dünyasına girme nedenlerimden biri, tek bi yazdığı yazıyı okuyarak kendime benzettiğim ve hemen takibe başladığım çok sevdiğim yumiyum benim için yeri çok ayrıdır :)

6 yorum:

  1. yaa utandım şimdi:) senin yerin de bende apayrı kelebenkim iyi ki varsın:) çoook teşekkür ediyorum bu yorumunla şımarttın beni:) seviliyorsun;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ihihi sende iyiki varsınn :) olsun azıcık şımar :)

      Sil
  2. Kelebenk çooook teşekkür ederim. :)

    Çok sevindirdin beni. :)

    YanıtlaSil
  3. Aa ben de varımmm :) yuppii :) çok sevindim, teşekkür ederim :) Ayrıca bloğunun tasarımını çok seviyorum. Çok sevimli :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ne güzel sevindiysen yeni keşfettim blogunu keyifle takip ediyorum :)
      Teşekkür ederim çok değişiklik yaptım sonunda istediğim hali yansıtabildim :)

      Sil