25 Haziran 2014 Çarşamba

Kelebenk Döndü

Eveet her şey yoluna girdi mi hayır! Ama artık buradan uzak kalmanın bir mantığıda kalmadı. Beklediğim şeyle ilgili bazı açıklamalar yapıldı şuan sonuç olumsuz öncelikle bunu belirtiyimm ama süreç bir yandanda devam ediyor kesin olarak netleşememesi çok aşırı can sıkıcı.
Peki ben bu arada ne yaptımm ? Biliyorsunuz zaten son zamanlarımı hala sonuç bekleme derdindeydim , hiç bir şey yapamıyordum sadece ne oldu diye onu takip ediyordum ve bu durumumdan çok sıkılmıştım bizim çok şirin bir adada yazlığımız var. Bende bunaldığımdan dolayı annemlere hadi gidelim dedim on gündür tatildeydim..
Nasıl güzel geldi tatil orada internet olmadığı için çok zorlandım tabii bloğa yazmak istiyorum yazamıyorumda çünkü ne kadar şirinn bir yer olursa olsun bundan beş sene öncesinde hiç telefonun çekmediği bir yerdi. Şimdi telefonlar çeksede ne yazıkki 3g henüz yok:) Deniiz hala ısınmamıştıı ama o soğuk olmasına rağmen girmeden duramadım her gün girdim oh :) Güneş bu sene daha da kendini bozmuş ne zaman güneşlenmeye kalksam kaşınmalarım başladı sanırım artık zarar veriyor:( Yani evet sorunlarım devam ediyor ama ben en azından biraz kafamı toplayabildim.
Herbişeyimle herşey yolunda ama onuda bu süre zarfında biraz ihmal ettim ve çok özledim:( Ramazan dolayısıyla ilk gün çok zorlanıyorum bu sebeplede cuma günü izin aldııı hiç kıyamaz bana , onunlada görüşüp özlem gidereceğim oh:)
Şimdilik bu kadarr güzel haberlerle gelemedim ama artık en en kötüsünü düşünmek istemiyorumm ne olursa olsun başka bir yol vardır elbet diye pozitif düşünmek istiyorumm ve beni bekleyen mimlerde farkettim en kısa sürede yapıyorumm:)

8 yorum:

  1. Tekrar hoşgeldin :)
    Ama gitme bi daha tamam mı :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hoşbulduk canımm :)
      Gitmem kii şimdi bol blog okumak ve yorumlamakla meşgul olacağım :)

      Sil
  2. Hoş geldin Kelebenk. :)

    Umarım sorunların bir an önce hallolur ve sen de rahatlarsın. :)

    Denize mi giriyorum dedin. :( yok yoook ağlamıyorum, gözüme tuzlu su kaçtı. :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hoşbulduuummm canim Queen:)
      Ah ahh umarımmm tam anlamıyla bir sonuç elde etsemde kurtulsam şu derttenn:)
      Ee seyy girdim bitti gitti ama çok soğuktu zatenn hiç güzel değildi:)

      Sil
  3. aman da aman kim gelmiş böyle benim Kelebenk'im gelmiş ne iyi etmiş gelmiş:)
    nihayet kavuşabildik sen geliyorsun ben gidiyorum ben geliyorum sen gidiyorsun ama artık nihayet buluşabildik:)
    İnşallah her şey yoluna girecek canım benim sen sıkma o tatlı canını. Bu aralar hepimiz için işler zor gidiyor ama kendimizi üzsek de üzmesek de sonuçlara bir etkisi olmuyor o yüzden yine en iyisi kendimizi yıpratmamak;)
    ohh hem ne güzel tatil yapmışsın kafayı dağıtmışsın daha ne olsun kafandaki olumsuzlukları bir kenara at herbişeyinle musmutlu bir gün geçirmeye bak;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sen dönersinde ben dönmezmiyim hiççç canım yumiyum :) evettt kötü düşünmemeye çalışıyorum bendee, bencedee en iyisi kendimizi yıpratmamak :) bir an önce yarın olsunda kavuşalım herbişeyimle :)

      Sil
  4. Bir kaç gündür okuyamadım paylaşılanları. Şu an sadece mimlendiğini söylemeye geldim :)
    Yarın uğrayacağım yine :)
    İyi geceler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok güzel bir mimmiş, teşekkür ederiim canım :)

      Sil