10 Şubat 2014 Pazartesi

Değişiklik

Evett değişiklik yapmak şartmış ! :). Hafta sonu şehir dışına çıktım tenisin yanına gittim, onu uzun zamandır görmemiştim çok mutlu oldum sabahladık güldük ,dertleştik. Daha önce bir kere daha gitmiştim tenisin yanına görmüştüm bulunduğu şehri o yüzden dertleşmekk konuşmak gezmekten daha güzel geldi. Sonra dayanamadık tabi tekrar çıktık dolaştık. Ve zaman çabucak geçti eve dönüş yoluna çıktım.
Yolda kötü bir haber aldım benim liseden beri olan arkadaşım Minnak taşınıyoruz haberini verdi ve bu haberle sarsıldım çünkü Türkiyede değil yurtdışına gidiyorlar çok üzüldüm çok!:( O umarımki burada kalmak için bir sebep bulur diye dualar ediyorum :(. Daha sonra bir kötü haber daha aslında kötüde değil ama iyide değil. Beklediğim iş başvuru sonucu , ne yazıkki kimseyi o girdiğim bölümün sınavına almamışlar başka bir pozisyon teklif edildi kabul etmedim beklemeye alındım o iş başvurularındaki lanet havuzdayım. Her şey de bir hayır vardır diyerek motive olmaya çalışıyorum.
Ve diğer bir değişiklikse şimdiye kadar saçlarıma hiççç boya sürmemiştim ama ufacık bir değişiklik yapıp saç uçlarımı boyattım ama böyle pek bellide olmuyor çok doğal bir görüntüsü oldu güneşten açılmış gibi . Sevdim bu halini :)
Şimdilik bu kadarr yine gelicem :)

2 yorum:

  1. iş güç olaylarına hiç girmeyelim hemen hemen herkes gibi bende çok dertliyim bu konuda hayırlısı olsun hepimiz için:(

    bende ileride boyamayı düşünüyorum ama şu dip boyası muhabbetinden uzak durmak için erteliyorum ama uçlarını boyatmak iyi fikirmiş güle güle kullan saçlarını:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sanırım herkes aynı sorunu yaşıyor ,hayırlısı olsun:)

      teşekkür ederim :) bende saç rengimi çok seviyorum o yüzden hiç istemiyordum ama değişiklikte istiyordum , uçlarını açtırdım sadece güzel oldu tavsiye ediyorum dip boyası derdi yok :) (beyazlarım çıkana kadar)

      Sil