1 Şubat 2014 Cumartesi

Bir tek O olsun :)

Onunla tartıştığım zaman hayattan tat alamaz oluyorum. Hiç bir şey yapmak gelmiyor içimden. Normalde bizim hiç uzun uzun kavgalarımız olmaz hemen çözüme kavuşur. Geçen gün bir tatsızlık yaşandı bu sebeple hiç mutlu değildim son günlerde çünkü hemen bir çözüme kavuşmadı bu sefer çünkü oturup yüz yüze konuşamadık.
Neyse ki zaman geçti ve bugün görüşebildik , çok çok sulu göz bir insanım ama tuttum kendimi. Her şey güzelce konuşuldu aslında daha konuşsam dinlesem ne çok şey paylaşırdım ama zaman! Ama bu kadarı bile yetti öyle mutlu oldum ki. Zaten en son yaptığı bir hareketle öyle mutlu etti ki beni. Bugün tekrar tekrar şükrettim Allah onu benim karşıma çıkardığı için. 
Bir tek O olsun bana bir şey olmaz ! :)

2 yorum:

  1. tartıştıktan sonraki o huzursuzluk çok fena hiç kimseye hiçbir şeye tahammül edemiyor insan.. neyseki halletmişsiniz meseleyi ömür boyu o olsun yanında :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok çok fena, düzelene kadar hiç bir şey yapasım gelmedi :(
      aminn inşallah :)

      Sil