26 Ağustos 2014 Salı

İşte geldim buradayımm :)

Eveett sonunda döndüm:) Tatil bitti yerleşik hayata geçebilirim :) Gayet dinlendiğim bir tatilde diyemeyeceğim ne yazık ki çünkü çocuklar falan vardı bir süre onlarla uğraştım falan ama genel olarak çok güzeldiki. Bol bol yüzdüümm , tatilimin son haftası iyice sapıttım ve kayalıklarda yükseklere çıka çıka atladım suya vee sonuç evime döndüm doktora gittim:) Kulağım duymuyor :( Orta kulak iltihabı olmuşumdaa ilaçlar falan neyse bu sıkıcı kısmı geçiyorum hemen. Tamam tatil çok güzeldi ama herbişeyimi tatil boyunca çok özlediim. Arkadaşım evlenecekti malum evlendi onlarda ayy çok güzeldii:). Önce İstanbula döndüm yazlıktan daha sonra sabah uçağımız vardı hemen sabah olsun istedim ve denizliye vardık. Benim ilk denizliye gidişimdi bu araç falan kiraladık dolaştık birazcık genel olarak beğendim ama çok dolaşma imkanımda olmadı uykusuzduk diye birazcık uyuduk sonra fotoğraf çekimleri olacaktı canım gelinimin:) Bizde kalkıp kuaföre gittik hazırlandıık sonra fotoğraf çekimine gittik çok eğlenceliydi o kısımda. Fotoğraf çekiminden sonrada evlerine gittik annesi falan çok sevindi gelmemize düğün köydeydi oraların düğününüde görmüş oldum önce biz  herbişeyimle kenarda oynayanları izleriz diye düşündük sonra diğer arkadaşım bizi zorlayarak götürdü herbişeyimle oynamayı bilmeden müziğe ayak uydurmaya çalıştık:) En son kınası falanda yakıldı mesela o bana değişik geldi bizde kına gecesi olup ertesi gün düğün olur burada önce gelinlik ile geldi arkadaşım tam düğün gibiydi ardından düğün sonuna doğru bindallısını giydi ve kına yakıldı sonra biraz daha oynandı ve bitti. Kız kendi evinde kaldı ailesiyle. Ertesi günde gelin alma diye bir olay oluyormuş yine saçlar yapıldı gelinlik giyildi ve erkek tarafı gelip kızı alıyor böyleymiş işte:) Ama çok güzeldi ki kaç yıl yanyana oturduğum, her sıkıntını paylaştığın arkadaşın gelin oluyor hem duygusal hem mutluluk verici:) Darısı bekleyenlerin başına (ayakkabıdan ismim silindiii :) ) Düğünden sonra bizde yorgunluğumuz atalım dedik bir güzel uyumuşuz sonrada havuz keyfi yaptıık ve zorla havaalanına yetiştik :) Ayrılma vakti gelmiştii ama çok korkunçtuki onunla günlerini geçirince ne zor oluyormuş ayrılmak :( İstanbula döndüm tekrar yazlığa gidecektim bu seferde idolar çalışmıyordu :) İstanbulda bir gün kaldım karaylada ulaşım yokki yazlığa ada yani :) Neyse ertesi gün gittim artık kışlık olaylarına girmişti annemler ev makarnası yapıılıyor salçalar falan :) onlarda yapıldı yazlıkta ve İstanbula döndük:) Sonrada gel burayı temizle oy oy :( Tatilin en kötü özelliği dönüşündeki ev temizliği :) Ay çok mu anlatttım ne, ama çok özlemişim napalım :)

Not: Bir sürü mim vardı onlar aklımda yapacağım temizlik olayı bitince :)

1. Hoşgeldiiiiiin canım benim çok özlettin ki kendini :)
    Önce geçmiş olsun diyeyim dikkat et kendine bian önce iyileşirsin inşallah..
    Bu arada düğün işi baya karışıkmış benimde bildiğim seninki gibi bigün önce kına gecesi sonra düğün :)
    Ama ikisi bi arada yapılması ve gece sonunda gelinin kendi evine dönmesi de güzelmiş yani :)
    Yoksa düğün sonunda pek ağlamaklı sahneler yaşanıyo :D
    (hayatımda 3 düğüne gittim üçünde de ağladı gelin :D)
    Temizlik iyidir iyi boşver ;)
    Çok özlemişim ya buralarda ol :*

1. Hoşbulduk canıımm :) Ama bende çok özledimkii, iyileşiyor gibiyim canımm ilaçlara devam :)
      Evett çok karışık geldi bana da ama farklı bir şeyler öğrenmekte çok eğlenceliydi :) ertesi gün gelin alma vardı yani o ağlamaklı sahnelerden kaçış yok :)
      Bende özlemişimmm oy :*

2. Hoşgelmişsin, güzel ve bol dinlenmeli bir tatil geçirdiğine çok sevindim :)

1. Hoşbulduk , evet evett dinlendimm ihihi teşekkür ederim :)

3. yorumumun silinip silinmediğinden emin olamadığım için tekrar yazıyorum :(
    hoş geldin kelebenkim süper bir tatil geçirmişsin ne güzel :*
    kayalıklardan atlamak en korktuğum şey çılgın kız nasıl atladın! çok geçmiş olsun güzel tatilinin nazarı olsun doktor kısmı;)
    bir ortak nokta daha "denizli" :) nerden nasıl diye sorma söyleyemeyeceğim :D
    kocaman öpüyorum canm seni buralarda görmek çok hoş :*:)

1. yaa ııı çok merak ediyorum şuanda aslında denizli ortak yanımızıı :)
      evet evet güzel bir tatildiiii ama bittii gitti :) tam buralara dönemiyorum yumim sende yoksun sanki :(