25 Nisan 2014 Cuma

Şarkılı Mim :)

Bu aralar fırsat bulamıyorum girmeye ama Dördüncü Tekil Şahıs beni mimlemiş , çok keyif aldığım bir mim oldu hemen bir fırsat yaratıp girmek istedim.
Hadi başlayalımm:)
1. Müzik listenizi-her nerede olursa olsun-açın ve karışık çal moduna alın.
2.Her soru için play'e basarak bir sonraki şarkıya geçin.
3.Her ne kadar komikli ve uyumsuz olursa olsun, çıkan şarkı ismini sorunun cevabı olarak yazmanız gerekiyor!
4.Dilediğiniz kadar arkadaşınızı mimleyin
5.Mim'lenmiş isimler mutlaka yapsın
6.Tadını çıkarın!



Birisi "iyi misin" diye sorarsa cevabın ... Just give me a reason - Pink
( Ne güzel iyi olmak için kötü olmak için bir sebep istiyorum :) )

Kendini nasıl tanımlarsın?... Aşk - Sertab erener
(Aşığım ben aşık , ay bir daha dinliyim bunu ben :) )

Bir erkekte/kadında hoşlandığın şey nedir?... Can't remember to forget you - Shakira ft.  Rihanna

Bugün nasıl hissediyorsun?... We are young - Fun
( Çok genç hissediyorum:) )

Yaşam amacın nedir?... Here comes the rain again - Hypnogaja

Motton nedir?... Kanatlarım var ruhumda- Nil Karaibrahimgil

Arkadaşların senin hakkında ne düşünür?... In your eyes -Inna

Ailen senin hakkında ne düşünür?... Because you loved me- Celine Dion
( İyi , kötü her anımda onlar yanımdaydı ne güzel oldu )

En çok düşündüğün şey nedir?... Bir cevabım var mı?- Gripin

2+2= ?.. Hot -Inna

En iyi arkadaşın hakkında ne düşünüyorsun?... Tonight I'm lovin' you- Enrique Iglesias

Hayat hikayen nedir?... Set fire to the rain - Adele

Büyüyünce ne olmak istiyorsun?... Eylül - Emre Aydın
(Gerçekten eylül gelsin ne olduğum belli olcak )

Hoşlandığın insanı görünce ne düşünürsün?... Hoşgeldin - Sezen aksu 
( Ay ne güzel denk geldi bu burayaa çok sevdim :) )

Düğününde hangi şarkıyla dans edeceksin?... Wish you were here - Avril Lavigne
( Bu buraya pek gitmedi ama duygulandım şimdi , 7 yıl önce sevgilim üniversitedeyken bunu dinlerdim o zaman bende lise sondaydım ayrı şehirlerdeydik :(...  )

Cenazende ne çalacak?.. Ben ne yangınlar gördüm - Zakkum

Hobin/ ilgi alanın nedir?... we found love - Rihanna
( Gerçekten tam aşk kadını oldum :) )

En büyük korkun nedir?... I knew you were trouble - Taylor Swift
( Baş belası insanlardan çok korkarım :) )

En büyük sırrın nedir?... On the floor- Jennifer Lopez

Şu anda ne istiyorsun?... Hurt- Christina Aguilera

Arkadaşların hakkında ne düşünüyorsun?.. Someone like you - Adele

Çok keyif aldım sorular düşündürdü, şarkılar güldürdüğü gibi bazen düşündürdü. Yapmayan varsa mutlaka yapsın! :) 
Uzun zamandır tam vakit ayıramadım bloga yapıp yapmadıklarını bilmiyorum yinede mimliyorum;






6 yorum:

  1. Kelebenk, nerelerdesin gözümüz yollarda kaldı? :)

    Çok güzel olmuş cevaplar, çok beğendim. :)

    Beni de mimlediğin için teşekkür ederim. Ama ben yaptım ki bu mimi. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Buraya vakit ayıramadım ne zamandır çok mutsuzum çok, ama son bir kaç hafta sonra daha çok gelicem :)

      Teşekkür ederimki:)

      Ya burda olmadığım için kim yaptı bilemedim ama yapsa ne güzel olur dediklerimi yinede mimlemek istedim hemen bakııcam o zaman :)

      Sil
  2. Cevaplarına olan yorumlarını sevdim :) ayrıca evet gerçekten de aşk insanı olmuşun sen görmeyeli :) neredeydin yaa.. özlettin fena halde.. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim lily :) dimi ya aşk insanıyım resmen :) bende özledim çokk buralardayım bir kaç haftaya :)

      Sil
  3. hoşlandığın insan sorusuna ne güzel şarkı denk gelmiş :)
    en çok güldüğüm cenaze sorusunda ben ne yangınlar gördüm cevabı çıkması :D mim için teşekkürler mutlaka yapacağım bunu çok eğlenceli:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evett bende çok sevdim o cevabı :) cenaze yangın falan korktum ben yumiyum :) rica ederimm :)

      Sil