6 Ocak 2014 Pazartesi

Mezuniyet sonrası

5 yıl önce hiç geçmeyecek sanıyordum bitsin diye dualar ediyordum son seneye geldiğimde bitiyor mu şimdi diye mutluluktan uçuyordum zaten son senedeki sıkıntılardan dolayı bir an öncede kurtulmak istiyordum okuldan acaba üniversitede herkes mi yaşıyor arkadaşlık sorunları :) sanırım lise arkadaşları gibi olmuyor hiç biri :)  lisede daha saf daha temiz sanki küçük anlaşmazlıklar yaşasakta daha sıkı duygularla birbirimize bağlanmış gibiyiz. Üniversite bu anlamda tam bir yıkımdı benim için son yılımda:) 

Vee sonra mezun oldumm önce öğretmenlik  için çok heveslendim aslında 5 yıl boyunca hevesliydimde ama mezun olunca ansızın değişti fikrim. Bir de bunalttılar formasyon almam gerekiyordu iyice karmaşada şu sıralar şimdi başka alanlara yöneldim iş arama telaşı içerisindeyim ama bu ne zormuş böyle, mülakatlara gidiliyor başvurular yapılıyor süreç çok uzun olumlu olumsuz bir şeyler bekleyip duruyor insan.


Bu arada bende dizilere kahveye sardım :) kahve içmeden tek bir günüm geçmez oldu diziler zaten hayatım oldu ah o yabancı diziler olmasa ne yapardım ben:( artık rüyalarımda bile call 911 diye bağırıyorum çok etkileniyorum herhalde :) Dizileri kahveyi daha fazla abartmadan düzenli bir hayata geçmek istiyorum  lütfeeen ben böyle sabahlara kadar uyumayan bir insan değildim :(


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder